Friss

Archívum

Úgy döntöttem, hogy nem fogom megnevezni a dolgokat, csak utalni rájuk, ettől független mindenki tudni fogja, hogy ugyan miről is írok. Abban hogy nem utalok semmire konkrétan, van ráció, de úgy érzem ez most mellékes a mi szempontunkból, tehát koncentráljunk másra.

Nem párszor, hanem jóval többször végighallgattam érveket, terveket, célokat és ugyanígy jómagam is sokszor hangoztattam sajátjaimat. Igyekeztem mindig úgy fogalmazni, hogy az ne legyen sértő, de valljuk be: Ha egy embernek megvan a saját véleménye egy adott dologgal kapcsolatban, nehéz más érveit elfogadnia.

Ami talán a külömbség az én elméleteim és másoké között, hogy az enyém úgy isten igazából sosem kapott szárnyra. Nem lehetett elmondani róluk, hogy nem igazak vagy rosszak, de azt sem hogy nem válnának be.

Ami a dologban szép, hogy most visszaigazolást kaphattam arról, hogy az elképzeléseim helytállóak, és nem kellett hozzá csak egy hónap. Félreértés ne essék, az érdem nem az enyém, de azzal ami ezalatt az egy hónap alatt végbement, 100%osan egyetértettem.

Ami a többieket illeti, bár sok igazság hangzott el, valahogy mégis így alakult.

Kulisszák mögött:

Amire a legbüszkébb vagyok, hogy fel sem merült bennünk, hogy a "csinálgatjuk szépen, majd meghozza gyümölcsét" elvet alkalmazzuk. Minden pontosan, előre (hetekkel előre) meg lett tervezve, most már talán ki is mondhatom: Egész jól. Kopp... Kopp... Kopp...

Bele kellett vágni, már amennyire sikerült, ugyanis én úgy voltam vele: Nem érdemes szervert üzemeltetni szervergép, tudás, és ötletek nélkül. Ha van ilyen lehetőség, akkor ki kell használni. Nem én teremtettem a lehetőséget, de felismertem hogy lehetőség, és beleugrottam.

Miért fejlődik ilyen ütemben a szerver?

Meg lehet magyarázni, meg is tudnám, de épp itt a fordulat. Nem fogom. Lehet gondolni csalásra, szerencsére, meg hogy nemzetközi, de nem. A kulcsmondat már elhangzott, és az öszeeskűvés elméletek sem zavarnak. Fő, hogy mi tudjuk. Halad, halad, és halad.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://shyro.blog.hu/api/trackback/id/tr322886975

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása