Friss

Archívum

Hello World!

Noss, igen amint látszik úgy döntöttem, hogy blogolni fogok. A kérdés, hogy miért? Ez misem egyszerűbb úgy érzem, hogy van miről írnom, tehát írok. Itt nem lényeges, hogy olvassák-e avagy sem, fő hogy legyen egy hely ahol összeszedhetem gondolataim.

Öhm, igen "egy hely". Nem azért választottam a blog.hu szolgáltatásait, mert annyira odalennék érte, egyszerüen nem volt kedvem bajlódni, sőt még keresgélni sem. Egy 5 perces blog felületre vágytam, gondoltam ez megteszi.

Tévedtem. Ez nem 5 perces, hanem egy 15 perces gyötrelem, és még finoman fejeztem ki magam. Hogy egy kicsit ócsárolhassam a cuccost, elmondanám hogy roszabbnál roszabb sablonokon kívül, a Mentés gomb ami kikészített. A drágalátos mentés gomb nem képes több műveletet megjegyezni és azokat elmenteni egyszerre, hanem minden egyes mozanat után menteni kell, mesés.

A lehetőségek iszonyatosan korlátozottak, és a dolgok valamikor csak másodszori betöltésre jelennek meg.

Nem lényeg, úgy döntöttem amint lesz rá időm más alternatíva után nézek.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://shyro.blog.hu/api/trackback/id/tr852886793
süti beállítások módosítása